Bojkotta hotellet "A Little Inn by The Sea" i Fort Lauderdale!

Detta är en uppmaning till alla 10 läsare jag har här på min blogg, hahah!!

Idag avbokade jag rummet på hotellet i Fort Lauderdale. Då visar det sig att jag bara kommer få tillbaks pengar för 1 natt fast vi hade bokat och betalt för 2 nätter. Så vi har alltså "gett bort" 1300 kr till hotellet. Hotellet lägger väl pengarna i nån party-kassa och så går hela arbetsstyrkan ut och festar upp pengarna och skrattar åt hur lätt det är att blåsa folk på pengar.

Magnus blev riktigt upprörd och skickade ett "hatbrev" till hotellet. Vi får väl se om de svarar. Han har aldrig varit med om att ett hotell har sådan policy.

Ett gratistips från mig till er är: Innan ni bokar något kontrollera att ni bokar på rätt ort OCH läs alltid det finstilta.

Nu är ännu en arbetsdag över och idag har jag fått lära mig en del intressanta saker.
Ikväll blir det en tripp till Farsta för att ev. köpa ett par gå-vänliga snygga skor att ha i N.Y. Låter som en tufft uppdrag. Sen ska jag hem och städa ut julen.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: systra

bytt bild ser jag men den var ockå fin :)

2008-01-09 @ 19:48:57
Postat av: Cilla Pilla

För jäkligt tycker jag....

2008-01-10 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0