2 veckor kvar

Om 2 veckor bär det av till U.S and A. Ska bli supernice. Hade nästan allting klart, trodde jag iallefall. Så fort jag klev innanför dörren sa Magnus med len, mjuk röst att vi har bokat hotell på fel ort i Florida. Magnus hade fått för sig att vi skulle åka från Fort Lauderdale men nu kom han på att vi ska åka från nån hamn som ligger i närheten av Orlando. Typ 60 mil från Fort Lauderdale. Nu vet ju Magnus hur han ska lägga fram saker och ting för att inte jag ska bli helt skogstokig så jag blev inte så upprörd. Men det är så himla lustigt att man får för sig att man ska åka från nåt som heter "Fort Lauderdale" Jag har knappt hört talas om det stället innan. Har ni?Jaja, man får väl se positivt på det hela. Vi hade kunnat komma på detta när det var försent. Nu kan vi iallefall avboka hotellet och börja leta nytt boende. Jag har dessutom lärt mig lite matnyttigt om Fort Lauderdale. Nu ska jag tvinga Magnus koka te och rosta en macka åt mig som "plåster på såren".

Sov Gott

Kommentarer
Postat av: mb

Jag har aldrig sagt Fort Lauderdale!?! :)
Stort land det där, trodde det var samma sak.

2008-01-08 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0