Von Trapp Family

Ikväll kommer hela familjen Fransson brista ut i sång. Vi ska nämligen till Västerås och kolla på KENT. Vi inleder kvällen med lite förfest på Elite hotel där vi bokat rum. Jessica har laddad sin MP3 med Kent-låtar så vi kan öva upp oss innan konserten. Mamma och Pappas vänner Wivi och Börje är också med. Det ska bli superkul och jag ser verkligen fram emot att få festa lite med päronen. Det är bra drag i dem ;-)


Imorgon är det dags för konsert igen. Syrran och jag ska kolla på Smashing Pumpkins. Det kan bli lite läskigt. Vi har ståplats så det kan ju bli lite galet. Jag hoppas på att det finns en bar vi kan hänga i och iaktta spektaklet från håll. Eller att vi blir lika galna som alla andra.


På söndag är det kalas för Morfar. Det ska bli kul att träffa Mormor och Morfar. Har inte sett de på ett tag. De har varit i Thailand. Ska bli intressant att få höra om deras äventyr over there.


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh Kent!
Sjung (och skåla) lite för mig med!

2008-02-29 @ 10:30:11
Postat av: Madde

Tjoho!!! Har nu laddat lite gottigott till förfesten ikväll.Det ska bli sååååå himla kul.Kram

2008-02-29 @ 11:04:35
Postat av: Katja

haha, ja vill oxå ingå i familjen von trapp!! :-D

2008-02-29 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0