På besök i Wingfield!

I lördags riktade jag min nos mot Vingåker. Kl. 12 anlände tåget på stationen där jag möttes av hela familjen Holm-Blixt. Vi gjorde ett litet besök i Vingåker City, var på bolaget, käkade lunch på thai:en och shoppade lite på ICA. Sen åkte vi till Lundgrens väg och korkade upp vinet. Man var ju lite törstig. På eftermiddagen dök Sandra Johansson upp med sin kompis. De var ute på lite dagsäventyr i Vingåker. Det var kul att träffa Sandra, det var länge sen.

På kvällen blev det potatisgratäng med lövbiff. Sen var det Melodifestivalen och limma inbjudningskort som stog på schemat. Hela dagen var så himla trevlig, allting var liksom toppen. Igår var jag och Cilla på "Factory Outlet". Jag gjorde några fynd. Köpte en stickad, kortärmad, lång, blå tröja och en väska. Sen drack vi lite mer vin och pysslade lite mer med inbjudningskorten. Helgen gick väldigt fort och idag är det måndag. Men jag är på gott humör och känner mig tipptopp. Hoppas du också gör det!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad fint du har skrivit. :-)

Jag hade oxå supermysigt när du var här. Det var verkligen en kanonhelg!!!

Och tack snälla för hjälpen, du är en klippa!

Kram min vän!

2008-02-18 @ 18:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0