Miniögat

Här på Telia har vi, som på många andra företag, ett ID-kort runt halsen. Kortet är ingen ID-handling utan består bara av vårt namn och ett vackert fotografi. I april går mitt kort ut så idag har jag varit hos Telia-fotografen och tagit en ny bild. Just idag valde mitt miniöga att vara aktivt, väldigt aktivt. Det är nåt skumt med mitt högeröga vissa dagar. Det blir så himla litet när jag ler och under ögat får jag en påse. Mitt vänsteröga är lika "stort" som alltid. När man går till Telia-fotografen får man direkt se resultatet av kortet. Fotografen tyckte nog jag var jobbig för jag tog om kortet 4 ggr. Hade nog hållit på än om det inte vore för fotografen som tyckte att det fick räcka. Jag tror våra ID-kort gäller i 4-5 år. Så nu ska jag gå runt med en bild på mitt miniöga runt halsen ända till år 2012!!!


Kommentarer
Postat av: katja

hahaha... lägg ut det på bloggo!

2008-02-26 @ 16:42:58
Postat av: Petra

Hahaha....du é så rolig du Anna! Håller med Katja...lägg ut så vi får se! :-)

2008-02-26 @ 19:28:10
Postat av: Johanna

Ja jag kan bara hålla med, nu vill vi se miniögat :)
Men är det egentligen nån som tittar på dom där korten? Det är ju inget man skyltar med direkt :)

2008-02-26 @ 21:53:42
Postat av: Mia

Instämmer med tidigare inlägg; visa! Vi lovar att inte retas!

2008-02-26 @ 22:00:09
Postat av: Camilla

Jag vill oxå se mini öga :-D

2008-02-26 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0