Kultur, Kultur

På sätt och vis kan man säga att jag har ägnat hela helgen åt kultur. Hör här bara:

I fredags var jag hemma hos Annika och åt middag - där har vi en bit matkultur.
Sen kollade vi på Let´s dance - TV är kultur
I lördags tränade jag - det tillhör ju en stor del av den svenska nutidskulturen.
När jag kom hem lyssnade jag på musik - musik är kultur.
På kvällen åt jag en bit mat med Magnus - där har vi matkulturen igen.
Efter det gick vi på bio - bio är kultur
Idag har jag varit på museem - kan det bli mer kultur??

image10
Jessica hittade ett träd i stan som någon stickat en "strumpa" till.
Sticka är kultur och Jessica ser väldigt kulturell ut.

Kultur är kul :-)

Nu går vi och lägger oss va?
Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0