Jaha, då var man tillbaks i tvättstugan igen

Landade kvart i åtta i morse på ett grått Arlanda. Har inte sovit många stunder på flyget så jag går runt som i en dimma nu. Men jag får inte sova riktigt än, ska försöka stå ut så länge jag bara kan. Hur länge tror ni jag pallar? Ange ett klockslag i kommentarsfältet så återkommer jag med ett svar i morgon. Den som anger bästa tiden kanske vinner något!

I måndags flög vi till Newark och checkade in på vårt hotell. Hotellet utsågs snabbt till vår trygga oas i detta "ghetto" som vi hamnat i. När vi gick ut på eftermiddagen för att ta oss en liten matbit var vi inte så kaxiga. Vi kände oss lite iakttagna av de få ungdomar som var ute på "stan". Jag tänkte: Shit, de kommer råna oss! Men det gjorde de inte. När vi hade ätit klart skyndade vi oss tillbaks till vår oas. Sen höll vi oss på rummet tills det var dags att checka ut dagen efter.

Igår spenderade vi dagen på ett shopping mall på New Jersey. Vi shoppade och fikade och sen åkte vi till flygplatsen för hemfärd.

Jag har haft 2 superbra veckor och är sååå nöjd. Nu ska jag bara försöka bli av med min jetlag så fort som möjligt så man börjar känna sig som en människa igen.

Nu kallar tvättstugan och ICA Maxi....


Kommentarer
Postat av: Katja

15.20

2008-02-06 @ 14:43:46
Postat av: Annelie

ja tror du klarar längre. tror du e uppe till 19.14 :-) skönt å ha dej hemma igen! saknar boxningen :-D

2008-02-06 @ 15:35:55
Postat av: Cilla

Ni har båda gissat fel, när klockan är 19.31 så är hon fortfarande vaken. Jag tror hon somnar 20.52.

2008-02-06 @ 19:36:12
Postat av: Mia

Äsch hon fastnar framför roomservice och somnar kl 21.15!

2008-02-06 @ 20:44:39
Postat av: Madde

Anna domnar bort vid 21.15

2008-02-06 @ 20:47:42
Postat av: Katja

Tycker det e lite fusk här.. känner att mina mottävlare väntar ut tiden o ser hur länge anna är vaken för o sen gissa :-D (ja vet, ja e dålig förlorare!) hahaha

2008-02-06 @ 21:03:54
Postat av: Petra

Jag gissar på 20.00. Det är lagom som det så fint heter!

2008-02-06 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0