Jag är rädd

Jag är rädd för Annelie Lund! Hon har blivit så stark på sistone. Igår var vi och boxades och hon har blivit farlig. Ännu farligare är det när man ska boxas i en ring mot alla andra som är med på boxningspassen. Folk tar i allt vad de kan och ibland får man t.o.m be de lugna ner sig lite så man inte bryter nån kroppsdel. Men kul är det!

Igår var "läskiga tjejen" med på passet igen. Hon ser ut som en man, tror hon är bäst och tillrättavisar alltid ledaren. Lite pinsamt, tycker jag. Efter passet gör hon alltid några extra armhävningar. WHY?? Hon har kanske inte jobbat tillräckligt hårt under passet som vi andra ;-)


Nu är resan till Grekland bokad. Den 22 juni bär det av till Hackahackahukiduki med Katja och Mia. Ska bli very nice! Jag känner för att brista ut i sång: "SOL, VIND OCH VATTEN. HÖGA BERG OCH DJUPA HAAAAAAV!!"


Idag ska lilla pappi opereras. Farbror doktorn ska peta in hans navel så den går inåt istället för utåt. Han kommer bli nersövd men ska inte behöva stanna kvar över natten. Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, hoppas man inte möter läskiga A i en mörk gränd då! :-D

TJOHOOOOOOOOO, för grekland!

2008-02-13 @ 11:20:23
Postat av: Mia

Lycka till Pappi Fransson!

2008-02-13 @ 11:54:59
Postat av: Camilla

Kanske jag skratta högt idag ;-) du är rolig du!!!

2008-02-13 @ 22:08:15
Postat av: Pappi Fransson

oP gick bra. Är hemma nu och har "aktiv vila" (Spelar dataspel besvarar mejl och ringer folk)
knaprar smärtstillande för att kunna sköta detta

2008-02-14 @ 15:44:12
Postat av: Annelie

hahahahahahahahaha Annelie Lund här... BU
ja e faktiskt inge farlig alls de! skönt för dej idag att de bara blir gym å inte boxning... :-D

2008-02-15 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0