Bacill

Jag känner mig angripen. Angripen av en ond bacill. Jag känner hur min kropp kämpar emot. Ibland hjälper jag min kropp genom att tillsätta lite alvedon och en extra dos med sömn. Jag undrar vem som vinner kampen. Min kropp måste vinna, jag ska ju bo på hotell i helgen!!


I måndags fick jag in min första order på 2 stycken barnvagnsskyltar.  Jag blev så glaaaad! När jag kollade mailen nu senast så hade jag fått in 3 beställningar till!! Så ikväll ska jag jobba lite.
Jag känner mig inte riktigt frigående än. Måste fråga Katja om moms och sånt och jag ska även gå en ekonomikurs hos pappa. Men snart ska jag väl ha koll på alles.

Ka-tsching i plånboken!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Gratulerar!

Jag har satsat pengar på att du vinner fighten mot Bacillen. Go Anna Go Anna Go Anna!!

2008-02-20 @ 08:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0