”No name inlägg”

I lördags gjorde jag bort mig. På kvällen ansåg jag att min mage var frisk så jag petade i mig en välkryddad pepparbiff från restaurang Gusto på kvällen. Den smakade sååå himla bra. Men på natten vaknade jag av att jag mådde illa och hela söndagen blev en "bubblig" dag. Trots det så vågade jag mig iväg på luciafirande i Åkeshovs simhall tidigt på söndagsmorgonen. Magnus simklubb Kanaan hade anordnat luciatåg och lussefika. Jag blev nästan lite chockad när luciatåget kom in i hallen i superkorta skjortor men det var ju för att de skulle ner i poolen och simma runt, runt i takt till Carolas "ljuva" stämma. Det var även lite spännande att se hur tåget lyckades simma med levande ljus. Ett av Lucias ljus slocknade nästan på en gång. När det hela var över hade Lucian stearin i hela håret. Good luck with that, tänkte vi!


På eftermiddagen åkte jag och Mange ner till källaren och började rensa ur förrådet. Vi hade 3st flyttkartonger i lägenheten som vi var tvungna att göra plats för i förrådet. Det var kul att kolla på lite gamla kort på Magnus och läsa om saker han skrivit i grundskolan. Hittade även Magnus gamla samling av LP-skivor. Den gillade jag.


Nä, nu ska jag fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0