Lördagslunk

Denna vecka har inte varit så värst rolig. I måndagsnatt åkte jag ju på magsjuka eller liknande. Vågade mig iväg till jobbet i onsdags men i torsdags sa magen ifrån igen. Så jag har varit hemma från jobbet både torsdag och fredag. Detta innebar att jag missade vår utgång med avdelningen samt att säga "hej då" till 3 kollegor som gjorde sin sista dag hos oss igår. Trist, men ibland blir det så.

Igårkväll tog vi det bara lugnt. Vi käkade lite god middag (första gången jag vågade äta på riktigt) och sen hyrde vi en film; Barnhemmet. Den var bra, kuslig och spännande. Se den! Men inte själv.... man måste ha sällskap.

Idag vaknade jag med magont IGEN. Men det är bättre nu. Vi har löst melodikrysset nu på morgonen. Full pott denna gång. Snart ska vi åka in till stan och kolla lite på allt och ingenting. Jag såg att de hade en väldigt billig klänning på Gina Tricot som jag tänkte kolla lite på. Kanske något man kan ha på sig på julafton.

Ikväll ska jag bara ta de lugnt igen... Trist men nödvändigt.

Heippa!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh är det samma klänning som jag har kikat på måntro. Rödmönstrad överdel och svart botten eller svart upp och rödmönstrat nedtill? :)

Vad tråkigt med magsjukan men skönt att höra att du tillfriskar nu. Hittade du något på stan då?

2008-12-13 @ 20:32:19
Postat av: Petra

Tråkigt med magen! Hoppas du håller dig bättre nu! Trevlig helg! Massor av kramisar!

2008-12-13 @ 22:03:18
Postat av: Cilla

Dumma mage, nu får den faktiskt ge sig tycker jag. Kul med klänningen, hoppas den blir bra. Den är jättefin!!!

2008-12-14 @ 08:16:01
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: jonna

Hoppas du mår bättre nu i magen!!!

2008-12-15 @ 13:32:05
Postat av: Knappan

Vill oxå se Barnhemmet!

Hoppas mage mår bra nu

2008-12-15 @ 14:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0