Lördag och Söndag

I lördags var både jag och Mange rätt så bakis. Vi sov om vartannat och gick runt som två zombies. På kvällen kom vi som sagt i väg till ICA Maxi och lite senare på kvällen blev det faktiskt knäckkok och skinkgriljering. Vi fick ett hett tips från Leilas bak-program på TV4+. Hon sa att man skulle använda sig av ischokladformar till knäcken för att man lättare skulle få ur knäcken. Men det tipset funkade inte på vår knäck. Det kan vara så att jag kokade den lite för kort stund. Men knäcken smakar bra i allefall.

Igår var det kalas i Skogås för mamma och syrran. Det var trevligt. Mamma hade bakat hur mycket gott som helst.
Mammas hembakta - smarrigt smarrigt!!

På kvällen rullade jag över 100 köttbullar och sen blev det en lugn stund framför TV:n. Idag har jag träningsvärk. Vet inte om det är från gymmet eller från köttbullerullandet :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Åhh, vad duktig du är som rullar egna köttbullar!

2008-12-23 @ 07:41:22
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0