Fientlig pannkaka

Igår efter jobbet tog jag en sväng upp till Farsta C. Jag hade spanat in en klänning på VILA som jag tänkte att jag kunde ha på nyårsafton. Vi fann varann på en gång och klänningen fick följa med mig hem. Nu ska jag bara sy om den lite. Idag är det en väldigt lång långklänning. Jag tänkte klippa av den så den blir lite kortare.

Min lilla shoppingtur ledde till att jag kom hem ganska så sent och var väldigt hungrig. Min plan var att köpa ingredienser till en fläskpannkaka. Då skulle jag ha mat i flera dagar framöver. Smidigt när man ska iväg på tisdags-träningen. Men på Hemköp hade de inge fläsk så jag fick tänka om. Det ledde till att jag köpte fem färdiga pannkakor. När jag kom hem kastade jag i mig pannkakorna och kände nästa på en gång att jag blev lite illamående. Illamåendet blev värre med tiden och tillslut var det bara att springa in till den rosa toaletten och SPY!! Jag som alltid hävdat att jag inte kan spy nykter, men tydligen kan jag det. 

Nu mår jag så klart bättre men valde att stanna hemma idag. Jag ska gå och proväta lite nu. Det blir te och formfranska.

Hur mår ni idag?

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag mår bara bra, men jag är himla trött idag. Som alltid på tisdagar!!

2008-12-09 @ 12:55:38
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Johanna

trött-tisdag här med!

2008-12-09 @ 14:12:22
Postat av: Madde

Å jag är PIGG som vanligt.Jag blir ju nästan aldrig trött,konstig kropp.

2008-12-09 @ 16:59:10
Postat av: Camilla

Usch stakars dig, skönt att du mår bättre idag...

Jag mår bara bra...

2008-12-09 @ 19:47:28
Postat av: Anna W

Trött på att vara gravid!

2008-12-09 @ 21:24:50
Postat av: jonna

usch då det låter inte kul du får akta dig för pannkisar i framtiden!!! Jag mår bra men e trött.

2008-12-09 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0