Dan före dan...

Idag jobbar jag hemifrån. Det är lite mysigt idag för Magnus är också hemma. Jag hör hur han slår in julklappar i köket... å de är till MIG!!

Ikväll ska vi bo på Clarion. Det är ju tradition för vår del. Men denna gång ska vi bo på nya hotellet Clarion Sign vid Norra Bantorget. Det är typ helt tomt på folk där i natt så vi har fått ett lite finare rum. Ska bli spännande. Kl. 20.00 har vi bokat bord på Restaurang Aquavit. Det bör bli gott, annars blir jag grymt besviken. 

Imorgon blir det lite julklappsutdelning på hotellet. Sen åker jag till mormor och morfar.

Hur vakar ni in julen så här dan före dan???

God Jul och Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Annelie

här vakas julen in hemma själv framför tv:n.... patetiskt!

2008-12-23 @ 18:09:13
Postat av: Camilla

Vi vakade in julen hemma hos mamma och pappa med uppesittarkväll framför bingolotto :-)

Synd bara att vi inte vann något :-(

2008-12-25 @ 09:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0