Bad Blogger

Denna vecka har det inte skett så mycket på blogg fronten. Här kommer en kort rapport om veckan.


Jag inledde veckan med att jobba hemma måndag, tisdag och onsdag. Detta p g a ett litet ingrepp. Vi behöver inte gå in på några detaljer här på bloggen.


I onsdags var jag en sväng på stan och köpte julduk och matchande diskhandduk. Skulle även köpa en julstjärna att hänga i v-rumsfönstret. Men det är inte meningen att vi ska ha någon stjärna där så jag lägger ner det.


På träningsfronten har det varit väldigt illa sista veckan. Har fått nöja mig med att köra rockring p g a sjukdomar hit och dit. Men på söndag är det nog dags för lite box med Annelie igen.


Strax ska jag bege mig in till söder och möta Johanna. Vi ska gå på bio och se "De ofrivilliga", men vi ser den frivilligt.


Imorgon blir det melodikryss och shopping på MixIT i Sumpan - världens bästa butik. På kvällen är det dags för Julbord på Värdshuset Lasse Maja i Barkarby.


Nä, nu ska jag gå och sätta lite rouge på mina kinder.


Kommentarer
Postat av: Annelie

...på söndag blir det NOG boxning?!?! På söndag ska vi fan boxas!!!! :-D

2008-12-05 @ 17:49:11
Postat av: Madde

Vi ses på pendeln 18.33 ikväll Mot julbordet!!!!

2008-12-06 @ 08:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0