Vecka 1

Nu har vi avklarat vår första semestervecka. Den var mycket bra med kalasväder. Här följer en kort resumé av veckan som gått:

Måndag - Låg vid Kanaanbadet och slappade. Magnus var iväg på Svensexa med sina vänner.
Tisdag - Annika och jag låg vid Ågesta badet och fightades med änderna. Vädret var lite si så där så efter ett par timmar åkte vi till Farsta för lunch och shopping.
Onsdag - Åkte ut i skärgårn´ med Magnus, Linda, Marcus och Sebom. Det var helt fantastiskt väder och lagom temp i havet. Me likie! Jag vill också ha en båt.
Fredag - Kom hem från skärgårn´ något trötta. På kvällen hade jag vilat upp mig lite och åkte till Norr Mälarstrand och mötte upp brudarna. Vi hängde på Mälarpaviljongen hela kvällen. Sehr gut!!
Lördag - Dop ute på Värmdö för lilla Freja. God mat och en MASSA människor. På kvällen hyrde vi film och käkade pizza.
Söndag - 3-års kalas för NELLY!! Det var trevligt. Bästa barnkalaset jag varit på, hihih. Katja hade gjort en smörgåstårta som direkt tog sig in på min 3-i-topp-lista. Inte illa pinkat!!
Måndag - Sitter här och väntar på frukosten. Sen ska det packas och sen bär det av till Rättvik. Där blir det golf med mormor och morfar. På torsdag åker vi till Karlstad för att hänga lite med Kusse-Maria and her husband.

Jag återkommer i framtiden!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Är tillbaka idag och har just läst igenom allt du har skrivit på bloggen i sommar. Har haft en trevlig stund:-) du får ha en fortsatt trevlig semester.

2008-08-04 @ 11:32:12
Postat av: Annelie

haha roligt, de e faktiskt de trevligaste barnkalaset ja oxå vart på :-)

Ha så kul i rättvik!! kram

2008-08-05 @ 07:19:00
URL: http://lundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0