Våra gäster

Jahaa, här sitter jag kl. 20.11 och väntar på våra gäster som egentligen skulle kommit hit kl. 19.00. Först sköt de fram tiden till 19.20. Sen till 20.00 och nu har de hört av sig igen och sagt: "Vi blir lite sena". Helt OK om det gäller en spritkväll eller nåt. Men kanske inte när man förberett en 3-rätters middag :S Nåja, det blir trevligt när de dyker upp iallefall. Det är Magnus kompis Mathias och hans tjej Tina som ska komma hit. Tina talar ingen som helst svenska så jag har lagt fram engelska ordboken ifall jag tappar några ord under kvällens lopp :)

Imorgon ska jag på porrengöring hos Teodora, 11.15. Sen ska jag möta syrran på stan. På kvällen var tanken att jag inte skulle göra någonting. Men hux flux så är man inbokad på Restaurang Kungsholmen med Petra och Robban kl. 19.30. Mange ska med också så klart. Ska bli gott och trevligt. De serverar Anklevertacos på Kungsholmen... hmm... vad tror ni om den??

Ha en trevlig fredags kväll. Nu ska jag fylla på mitt vinglas så jag vågar prata en massa när Tina kommer :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Det var ju riktigt bra att du ringde! Ser mycket fram emot att gå ut o äta med er!

2008-08-29 @ 20:41:47
Postat av: Madde

Ajajaj! Jag blir riktigt förbannad när folk inte kan passa tiden.Det är ju inte bara den akademiska kvarten.Faktiskt värre än mormor å morfar.Hoppas att det blev trevligt tillslut.Jag tror iallafall att ni får en trevlig lördagskväll.med eller utan anklevertacos.Kram

2008-08-30 @ 09:42:45
Postat av: Camilla

hur gick det med engelskan??? hoppas att det blev en trevlig kväll! kram

2008-08-31 @ 07:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0