Petras fettsvål

Hej hej,

Tillslut dök gästerna upp i fredags. Det var kul att prata engelska hela kvällen och maten smakade bra. Imorgon ska vi ses igen. Då ska jag få en haircut av Tina. Det blir nog kort page igen.

Igår var stackars Magnus på dagskryssning med simklubben under tiden som jag var på stan och roade mig med att kolla i butiker. Syrran hittade en massa bra plagg. Jag har redan infört köpstopp för resten av månaden men det är för att jag redan hunnit shoppa så pass mycket. På kvällen mötte jag uppe Magnus, Petra och Robban på Restaurang Kungsholmen. Jag gick vilse i stan så jag var lite pissed när jag väl nådde mitt mål. Kvällen var himla trevlig och maten smakade såklart jättebra. Jag och Petra delade på en sushi till förrätt. Sen åt jag lammkotletter. Resten av gänget åt biff. Till efterrätt åt jag och Petra Creamé Catalana och grabbarna tog sig en varsin stänkare.

Nu är söndagen här och jag har haft en slapp dag. Magnus är iväg och spelar golf med några affärskontakter. Jag har plockat lite här hemma och faktiskt rensat i garderoben. Det ligger en hög med kläder här på golvet som ska slängas. Å så har jag lagt undan sommarkläderna. Jävligt sorgligt, faktiskt! Nu är tanken att jag ska göra lite business med barnvagnsskyltarna. Har en del att bokföra. Jag känner mig verkligen motiverad, NOT!

Här nedan har ni några bilder från igår.


Mumsig sushi


Mumsig fettsvål


Mumsiga vänner

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej där! Tack för igår, det var supernice! Kram kram

2008-08-31 @ 16:49:13
Postat av: Johanna

Inte slänga kläder. Sälj till vänner med tunn garderob ;)

2008-08-31 @ 17:05:27
URL: http://www.nogg.se/mammamu78
Postat av: Anna Frans

Det är bara fula kläder som är "so last year" ;)

2008-08-31 @ 17:27:20
Postat av: Johanna

HA det tror jag inte på, vi har ju samma smak :)

2008-08-31 @ 22:50:49
URL: http://www.nogg.se/mammamu78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0