Övertaligheten

Det är fortfarande ingen som vet vilka som kommer få gå eller som får vara kvar här på firman senare i höst. Det snackas väldigt mycket om det hela såklart. Jag föredrar de samtalen då vi gör det hela till en skämtsam diskussion. Som i morse t.ex. Då kom vi fram till att detta är sista veckan vi "sitter säkert". Nästa vecka kanske man åker ut, precis som i IDOL. Jag hoppas jag får vara kvar till finalen.


Hihi... ser framför mig hur vi blir uppradad hela avdelningen och så säger cheferna åt några av oss att ta ett kliv framåt å så säger de (med trumvirvel)

       -  Grattis, ni sitter säkert! Ni får vara kvar minst en vecka till

Kommentarer
Postat av: Annika

Hhaahhahaha. Förlåt Anna, men det där var roligt skrivet! Jag ser det också framför mig. =)



Kram på dig

2008-08-27 @ 11:47:40
Postat av: Cilla

Nej, fy vad hemskt!! Så tror jag absolut inte att det går till!!!

2008-08-27 @ 13:20:00
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Mia

Meddela så fort du har telefonnumrena så ska jag ringa och rösta på dig :-)

2008-08-28 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0