Listjobb... döööööööhhh

Sitter här med världens tråkigaste lista som jag ska försöka bli klar med denna vecka. Man gör samma knapptryckningar om och om igen. Det börjar kännas lite i handleden nu.

Igår var jag på gymmet med Lund. Det var ganska kul. Eller ja, det roliga var att träffa Annelie. Sen är det ju inte så spännande att sitta på en cykel och trampa.

Ikväll ska jag till Tyresö hem till Petronella. Jag och Cilla ska dit och hänga och umgås. Undrar om det ingår middag i besöket?? Hahah!

Snart dags för lunch!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vi får väl hoppas på det!!! :-)

2008-08-19 @ 11:54:11
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Systra

Snygg bild hiihi

2008-08-19 @ 12:39:58
Postat av: Annelie

vet inte vart ja ska svara haha, men kändes konstigt å svara i min blogg, så svarar här! Ja tror oxå vi e redo för tvåan, men är den bara en gång i veckan? ska vi gå på både ett å två då?

2008-08-19 @ 20:37:17
Postat av: Anna W

Underbar bild på dig!

2008-08-20 @ 12:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0