En mycket lyckad skiva

Vi hade det mycket bra på skivan i lördags. Jag och Mange åkte ut till fam. Bendix redan kl. 12 på dagen. Mange och Rikard skulle ut och köra Jetski och jag hängde med Lotta och Freja.

Vid 16-tiden började folket rulla in. Vi inledde aftonen med 4-kamp. Luftgevär, kasta ringar, pilkastning och boule. De två bästa lagen möttes sedan i en kubbmatch som var avgörande för hela kampen.


Sen dukades kräftorna fram. Jag undrar om det egentligen var någon som vart nöjd med sina kräftor. Det skulle i så fall vara Jonna och Thomas som hade köpt anabola-kräftor. Såg mer ut som hummer.


Vi hade såklart också en gigantisk ostbricka. Det var nog den bästa ostbrickan jag upplevt. Fantastiskt god med en massa roliga, illaluktande ostar.


Det serverades även lite gotti gott gott. MARÄNGTÅRTA! Samma som jag fick på midsommarafton och blev så grymt förälskad i. Den smakade ännu bättre i lördags.


Stämningen var på topp hela kvällen/natten. Det var ingen som ballade ur utan alla skötte sig bra hela tiden. Hehehe!


Glada festdeltagare


Markus i finkan?


Jag och min amputerade kräfta


Skjutgalna ligan!


4-kampare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0