Dag 1 avklarat

Då har man strax avklarat första arbetsdagen efter semestern. Känns helt OK. Känns skönt att få lite rutin på sin vardag igen. Har känt mig som en alkoholiserad degklump de senaste veckorna. Mycket och onyttig mat toppat med sprit. Visst, det har varit en härlig tid. Men nu jävlar ska det bli ordning och reda. Träna 3 ggr i veckan, äta Ok mat, bara dricka alkohol på helgerna, städa hemmet, läsa bok, titta på Grey´s Anatomy. Det känns nästan som en massa nyårslöften. Vi kan väl kalla det höstlöften.

Jag har inte berättat så mycket om min semester. Men den har varit toppenbra. Jag kommer sätta in lite bilder så får de tala för sig själva i det stora hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0