23 augusti 1998

Imorgon för EXAKT 10 år sedan klev jag in på TELIA för första gången. Sen dess är jag fast... Eller ja... iallefall ett tag till ;)

Jag började min karriär som "konsult" via Manpower. Jag kommer inte riktigt ihåg när jag blev anställd på Telia men jag tror det var januari 2001.

Oj vad jag har växt sen dess. Flera centimeter på bredden, hahahaha

Skämt å sido! Jag är glad över att jag träffade så rätt på en gång. Jag är mycket nöjd med mitt jobb och jag trivs som fisken i vattnet.

Så imorgon ska jag fira samtidigt som jag ställer mig frågan: "Är detta slutet på en era?"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om det är så är säkert nästa era ännu roligare :) Men jag tror du blir kvar ett tag till!

2008-08-22 @ 18:44:30
URL: http://www.nogg.se/mammamu78
Postat av: Madde

Jag tror att du kan fira både jobb och säsongens party ikväll.Det blir kanooon!!!

2008-08-23 @ 10:47:56
Postat av: Lotta

Grattis på tioårsdagen!

Tack för att ni kom på kräftskivan- var hur kul som helst! Och jättekul att ni var med!

Obs att ni nu (sen en tid tillbaka) kvalat in som några av de gäster vi nu planerar festdatum efter- kan inte ni så ändrar vi dag...



Kram,

L, R & F

2008-08-24 @ 22:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0