2 korta konversationer

Konversation 1


I lördags på kräftskivan satt jag i soffan med Freja och  matade henne. Så att hennes päron kunde ta hand om gästerna som anlände. Efter ett tag kom Kenneth fram till mig och sa:

- Tjeeeeeena Anna, sitter du här och ammar???

- Eeee, näää, det kan man inte direkt påstå, svarade jag

- Nähää... matar då...


Jag undrar om han inte riktigt vet vad amma innebär???


Konversation 2


Hemma i vårt hushåll har vi ingen väckarklocka. Vi ställer våra mobiler som väckarklockor. Imorse vid halv sex ringde Magnus "klocka". Han gav mobilen till mig och sa:

- Har du köpt ny mobil?

- Nä, det där är ju din, svarade jag

- Ja just ja, det är det ju. ZzzzZzzzZzzz


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahaha!

Du skriver så roligt att jag bestämt mig för att börja varje dag med att läsa din blogg för att bli på riktigt bra humör.

-Känn ingen press...

2008-08-27 @ 10:15:30
Postat av: Annelie

hahaha

2008-08-27 @ 10:48:02
Postat av: Cilla

HAHAHAHA, vilken rolig kille!!!

2008-08-27 @ 13:18:52
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Jonna

ha ha ja se killar!!!

2008-08-27 @ 21:00:17
Postat av: Petra

Skönt att höra att det inte bara är jag som är groggy på morgonen! :-)

2008-08-27 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0