Snor som rinner

Nu har jag varit lite pinsam... eller snarare min näsa.

Ni vet ju hur näsan känns när man varit ute i kylan en stund. Man blir ju nästan alltid snorig.

Igår var en sån dag....


Det tar cirka 13 minuter för mig att gå från jobbet till pendeln. När jag kom till pendeln kryllade det av folk i "vänthallen". Det känns ju alltid som att folk stirrar på en när man drar sitt kort och sen ska passera alla människor.

Igår tappade jag min handske mitt i folksamlingen. Då tittar ju folk ännu mer på en. Jag böjer mig ner för att ta upp handsken och när jag sen reser mig upp så "forsar" det ut en stoooor snordroppe ur näsan på mig. Den landade rakt på min hand. Detta gick inte att hantera på något snyggt, diskret sätt. Jag började snörvla järnet och försökte torka av handen. Minns inte ens vart jag valde att torka handen. Fick nästan en black out. Såklart var det en massa snygga killar som såg detta, hahahah!


Nu måste jag hitta en annan resväg hem....


Kommentarer
Postat av: Cilla

Stackars dig, förstår att du tyckte det var pinsamt!!! :-) Men det var lite roligt oxå......

KRAM

2008-04-10 @ 13:07:38
Postat av: Petra

HAHAHAHA.....det var ju riktigt roligt! Men jag lider lite med dig....

2008-04-10 @ 14:18:00
Postat av: Annelie

hahahaha du e kul du! men ja undrar, hur kan du hitta massa snygga killar på ett å samma ställe? :D

2008-04-10 @ 16:58:30
Postat av: Camilla

Anna Anna Anna du är rolig, kan du inte berätta om din nya resväg nu!!!?

2008-04-13 @ 11:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0