Skön helg!

Fredagen var en sån där skön fredag. Efter jobbet åkte jag och gymmade med Lund. Efter det åkte jag och Mange till ICA Maxi och handlade lite fredagsmat. Sen åkte vi hem, korkade upp en flaska vin och åt gott. Sen självdog vi i soffan. Så himla nice.


I lördags uträttade jag några ärenden i Sumpan City. Sen åkte jag hem till min kollega på lite öppet hus och "avskedskalas". Hon flyttar till GBG om några veckor. God pastasallad och gino till efterrätt. Fick sedan skjuts hem till syrran. Åt ännu mer ;) Jessica färgade även mitt hår. Inte för att det syns så mycket. Men utväxten är inte lika tydlig längre. Runt halv åtta åkte vi till Arenan och kollade på Håkan Hellström. Mycket bra konsert men jag hade helt fel skor på mig så jag hade stora problem när jag skulle bege mig hemåt.


Igår åkte jag och Magnus på en dagstur till Vingåker. Vi spanade in fam. Holm-Blixt nya husinköp. Det var fint och tomten var as-nice. På vägen hem höll vi på att krocka med ett rådjur!! Men Magnus var snabb på bromsen så det gick bra. Min kloke far Sven Thomas Fransson har en gång sagt: - "Ser du ett rådjur på vägen kan du alltid räkna med att det finns minst ett till i närheten". Och visst gjorde det de. Men det andra rådjuret hade tydligen gått kurs i "Hur man korsar en väg" för han höll sig undan tills vi hade passerat. Det var ganska så läskigt och pulsen steg hastigt...


Idag ska jag spendera lite tid med mig själv. Jag hade en riktig fuldag igår så idag ska jag till Farsta och spendera mitt presentkort som jag har där. Hoppas jag hittar nåt fint.


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0