Inlägg om mat

Igår var jag och Petra på besök hemma hos fam. Adolfsson. Vi blev bjudna på majssoppa. Det är alltid lika spännande att bli bjuden på mat hemma hos Adolfssons. Det är alltid något nytt, spännande som serveras. Till soppan fick vi smarrigt bröd kryddad med färnkål och spiskummin och "gucca" att doppa brödet i. Mmm... jag vart så mätt. Men det var inga större problem å trycka ner en hembakad bulle och några kokostoppar efteråt.


Ikväll är det badminton som vanligt. Ikväll vankas det (hemlagad) tunnbrödsrulle. Det är jag som beställt det.  Vet ni att jag faktiskt aldrig i hela mitt liv ätit en riktig tunnbrödsrulle. Tyckte det var dags nu.

image52


Kommentarer
Postat av: Annelie

prova aldrig den vegetariska rullen på grillen på råsundavägen! ja höll på att kräkas över bordet där vi satt!! eeeiiiuuuuuuu

2008-04-17 @ 09:24:36
Postat av: Anna Frans

Good to know, Annelie

2008-04-17 @ 12:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0