Helgen är här

Jaha, då var det helg igen :-) Sköööööönt!

Ska strax snöra på mig skorna och bege mig till stan. Ska möta upp syrran, Katja, Karolina och Jenny. Vi ska käka midag på en italienare (hoppas han inte är hårig) och sen bio.

Imorgon ska jag ta en sväng till Hallonbergen och kika in i en bröllopsbutik efter en tärn-klänning till Cillas bröllop. Efter det är det kalas ute i Huddinge för Wilda som redan blivit 1 år!! Ska bli gott med lite Adolfssons-kaffe, it´s the best! Ser även fram emot att få träffa Mia, Wilda och Markus ;) När kalaset är över ska jag raska på hem och svida om. Sen bär det av hem till en kollega för lite förfest. När vi känner oss lite uppvärmda ska vi gå till Flemings och Crazy Daizy. Har aldrig varit där, men det ska vara ett ställe som är lämpat för en "mognare publik". Styrdans kan förekomma.
På söndag tänkte jag spendera dagen med Magnus. Antingen blir det att vi går på lägenhetsvisningar eller hittar på nåt annat som är mer roande. På söndagskväll är det boxning i vanlig ordning.

Jag önskar eder alla en fröjdefull helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0