Cillas möhippa 28 mars -08

I fredags var det då dags för Cillas möhippa. Jag var hur nervös som helst och lite orolig för att den inte skulle bli så bra som jag hade hoppats på. Under dagens lopp hade jag svettpärlor i pannan. Folk som skulle vara med på hippan hoppade av p.g.a magsjuka. Det var även en del funderingar på om självaste blivande bruden skulle komma upp till Stockholm. Både Julia och Bella hade varit magsjuka bara dagarna innan hippan.

Men så strax innan kl. 18 mötte jag upp Cilla vid Skanstull T-banestation. Jag "lurade" upp henne på Clarion Hotel till Relax-avdelningen där kompisarna väntade med skumpa och snacks. Cilla blev glad men inte så värst överraskad. Hon hade räknat ut sen en tid tillbaks att något var på G. Vi inledde hippan med ett dopp i pölen och utsikt över Årstaviken. Sen begav vi oss till rum 8029 där vi gjorde oss vackra och drack lite vin. Cilla fick även svara på lite frågor om Peter och måla en tavla som symboliserar Peter. Vid nio-rycket tog vi en taxi och åkte till Patricia. Där hade vi bokat bord. Vi avnjöt en god middag och Cillas efterrätt var något i hästväg. Efter det var det dags att svänga sina lurviga. Å som vi svängde. Det var bra drag i oss alla. Efter ett tag dök Sandra J upp. Hon var en av de som vart magsjuka under dagen. Men hon kände sig bättre på kvällen och kom in och joinade oss. Himla roligt att hon kom. Någon gång efter tre fick vi nog. Jag och Cilla åkte tillbaks till hotellet och slaggade. På lördagmorgon åt vi en god frukost. Finns det nåt mysigare än en hotellfrukost? Vi var rätt så slitna på lördagen men hade en späckad dag framför oss. Vi skulle nämligen ut på klänningsjakt. Jag och Anna J måste ju ha på oss något fint på bröllopet eftersom vi ska vara tärnor. Men, tyvärr, vi hittade ingen klänning denna gång. Bättre lycka nästa gång. Håll gärna utkik om ni skulle se något....


Bilderna från i fredags är hemligstämplade en tid framöver.

Bilden här nedan är den enda jag kan visa i dagsläget ;) 

image43 


Kommentarer
Postat av: Cilla

Det var världens bästa möhippa med världens bästa vänner, även om jag saknade en del. Det var hur mysigt som helst.

Tack åter igen alla ni som gjorde denna dag till ett minne för evigt. Kramis

2008-04-02 @ 11:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0