Bröllopsdröm

Det är verkligen nedräkning nu inför Cillas bröllop. Inatt har jag drömt så konstigt:

Cilla ringde mig en tidig morgon för att meddela att de hade ändrat datum på bröllopet. De hade bestämt sig för att gifta sig samma dag som hon ringde. Då blev jag ju så klart super stressad. Klänningen var hos skräddaren. Så den fick jag hämta ut, alldeles för lång och med ena axelbandet löst. När jag kom ner till Vingåker var kl. 13 och bröllopet skulle börja kl. 15. Cilla hade somnat om så hon var nyvaken när jag kom fram och alldeles rufsig. Talet hade jag glömt hemma och paniken var ett faktum. Sen ringde klockan och jag pustade ut...


Kommentarer
Postat av: Petra

hahaha....va söt du e gumman! Tror att nån börjar bli lite nervös.... ;-) And I don´t blaime you.....

2008-04-24 @ 10:26:28
Postat av: Anonym

Hihih, ja vilken tur att det bara var en dröm..... Du behöver inte vara nervös vännen, jag är ju inte det. :-) Inte än ialla fall.....
Kramis

2008-04-25 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0