att ramla

Hur ofta ramlar man när man är i vår ålder? Inte så ofta. Därför blir man lika överraskad varje gång det händer.


Igår var det badminton med familjen. Innan vi började sa Jessica: "Jag känner på mig att jag kommer ramla idag." Hennes känsla var nästan rätt. Men det var jag som ramlade. Jag och Jessica fick in en snygg poäng mot våra motståndare (päronen). Vi jublade och jag började hoppa. Hux flux vek sig ena benet och jag hamnade på backen. I min familj är vi inte så finkänsliga av oss så Jessica började asgarva. Efter en stund kom hon på att hon kanske borde fråga hur det gick. Jag låg kvar på backen och försökte känna efter. Det var ingen större fara, informerade jag om. Då fortsatte Jessica skratta. Kul att man kan underhålla någon ibland.


Om man tittar väldigt noga så tror jag att jag har ett litet, litet skrapsår på ena knät.


Kommentarer
Postat av: systra

jag skrattar fortfarande :)

2008-04-13 @ 20:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0