Sista dagen på Behö

Idag är det sista dagen på Behörighetssupport! 9 år har jag varit här. Har precis raderat alla jobb mail. Nu har jag bara kvar lite recept och självklart filmen på katten "Nils". Nu ska jag sätta igång och damma mitt bord så nästa person som sitter på min plats slipper nysa lika mycket som jag nyser.

Igår var jag och kollade på Arn - Tempelriddaren med Magnus, mamma och pappa. Den var bra, tyckte vi alla. Asså bra för att vara svensk. Nu väntar vi med spänning på att nästa film ska komma. Någon som vet vilket datum den har premiär?

Idag är det fredag och jag har inget planerat. Det "roligaste" jag har inbokat är att gymma efter jobbet. Tjoho! Va kul det ska bli :-S

Ha en bra dag alles!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till på nya jobbet :-)

2007-12-28 @ 17:27:58
Postat av: mb

hoppas allt känns bra, finns här om du behö mig...

2007-12-29 @ 02:07:34
Postat av: mammi

Jag tror på dig!Kram

2007-12-29 @ 09:28:31
URL: http://lillamy34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0